marți, 11 septembrie 2018

Consilier vânzări amenajări interioare - SSAB Ambientare și Design (București)


Clientul nostru, SSAB Ambientare și Design oferă de 20 ani produse pentru ambientare și servicii complementare pentru investiții realizate cu minimum de efort și la cele mai înalte standarde.

Obiectivul postului:
Consilierul de vânzări este responsabil pentru câştigarea de noi clienţi şi pentru dezvoltarea şi menţinerea clienţilor profitabili din zona alocată, București.


Responsabilităţi:
  • Îndeplineşte lunar target-ul alocat de volum, cifră de vânzări si margine.
  • Negociază contractele cu clienţii din zona alocată şi urmăreşte îndeplinirea obiectivelor de vânzări şi profit.
  • Contactează activ noi clienţi cu potenţial ridicat de profitabilitate.
  • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii pe termen lung cu clienții companiei.
  • Realizează acţiuni periodice de fidelizare pentru clienţii deja existenţi.
  • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor.
  • Asigură soluţionarea problemelor în relaţia cu clienţii şi ridică problemele nerezolvate la nivel superior.
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin promovarea optimă a imaginii companiei.
  • Asistă în maximizarea oportunităţilor de dezvoltare a afacerilor elaborând o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei.
  • Urmăreşte şi asigură efectuarea plăţilor de către client.
  • Întocmeşte rapoartele specifice de activitate.

Cerințe:
  • 3 ani experienţă în vânzări (5 ani experienţă în muncă)
  • Excelente abilităţi de comunicare şi dezvoltare de relaţii de calitate
  • Abilităţi PC (Microsoft Office)
  • Bune abilităţi de negociere
  • Bune abilităţi de prezentare la nivel profesional
  • Bune abilitati de rezolvare a problemelor, atitudine de învingător
  • Bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română şi engleză


Profilul psihologic:
  • Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei SSAB
  • Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni
  • Centrare pe rezultate
  • Iniţiativă
  • Implicare în muncă
  • Dinamism
  • Abilităţi de organizare
  • Negociere
  • Abilităţi bune de comunicare
  • Asertivitate
  • Abilităţi de prezentare şi persuasiune

 Așteptăm CV-ul dumneavostră la adresa de e-mail: iuliana.gheorghita@mentors.ro 

2 comentarii:

  1. Sunt Lona din București, iubitul meu m-a părăsit dintr-un motiv pe care nu mi l-a făcut niciodată cunoscut, m-a blocat pe fiecare rețea de socializare pe care aș putea să o iau în legătură cu el. ceea ce mi-a adus tristețe, am încercat să-l aduc înapoi, dar am fost înșelat de două ori, până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care mi-a spus cum a fost ajutată de un mare jucător de vrăji numit, Dr. White, apoi i-am scris pe WhatsApp, mi-a promis că mă va ajuta și totul va fi bine în 3 zile după ce a lansat o vrajă de dragoste și am făcut tot ce mi-a spus, pentru a scurta povestea, spre cea mai mare surpriză a mea, fostul meu iubit a revenit pentru mine după 3 zile și plângând rugându-mă să-l iert că nu știe niciodată ce i-a venit, mi-a promis că nu mă va părăsi din niciun motiv, iar acum suntem perfect împreună cu bucurie și fericire, toate datorită doctorului White, contactați-l pentru orice fel de vraja, crede-ma ca te va ajuta sa rezolvi orice problema prin care treci in acest moment,
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp + 17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. esaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din  țara, toată mulțumirea lui (LORD LARRY): Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COMAm fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre cum (LORD LARRY) i-a ajutat să-și refacă partenerii.  , relații, căsătorii și, de asemenea, am vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă ajută, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut  face, în 48 de ore după ce soțul meu a început să-mi trimită m
     Whatsapp: +2349045968228

    RăspundețiȘtergere