miercuri, 20 decembrie 2017

Customer Care - Schachermayer Romania (Bucuresti)


Clientul nostru, compania Schachermayer, are  o tradiţie de 180 de ani şi este un lider al caselor de comerţ care se adresează industriei de construcţii.
Sunt distribuitori de feronerie şi accesorii de top pentru producţia mobilierului şi a tâmplăriei de ferestre şi uşi.

Responsabilităţile principale:

  •       Utilizează sistemele informatice specifice centrelor de contact
  •       Implementează politicile companiei referitoare la clienţi (dezvoltarea relaţiilor, serviciile post-vânzare, asistenţă, evaluarea gradului de satisfacţie a clientului)
  •       Procesează comenzile în sistemul utilizat de companie
  •       Asigură suport celorlalte departamente, în vederea creşterii vânzărilor companiei
  •       Prezintă modalităţile de etichetare, ambalare şi transport a produselor şi serviciilor
  •       Respectă legislaţia privind comercializarea produselor şi protecţia consumatorilor
  •       Utilizează eficient şi eficace calculatorul personal
  •       Comunică eficient cu clienţii externi
  •       Comunică şi colaborează eficient cu colegii celorlalte departamente în echipă
  •       Lucrează în echipă şi dezvoltă relaţii mature, bazate pe cooperare şi pe înţelegerea nevoilor celorlalţi


Cerinţe principale:

  •        3 ani experienţă în relaţii cu clienţii (5 ani experienţă în muncă)
  •        Experiența pe o pozitiție similară în procesarea de comenzi constituie un avantaj
  •        Excelente abilităţi de comunicare şi de dezvoltare de relaţii de calitate
  •        Excelente abilităţi PC (Microsoft Office)
  •        Bune abilităţi de negociere
  •        Bune abilitati de rezolvare a problemelor, atitudine de învingător
  •        Bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română şi engleză


Profil psihologic:

  •        Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei
  •        Consecventa in declaratii si actiuni
  •        Centrare pe rezultate
  •        Iniţiativă
  •        Implicare în muncă
  •        Dinamism
  •        Abilităţi de organizare
  •        Negociere
  •        Comunicare
  •        Asertivitate
  •        Abilităţi de persuasiune

Asteptăm CV-ul dumneavostră la adresa de e-mail: oana.cismaru@mentors.ro 

2 comentarii:

  1. Bună ziua, aveți nevoie de asistență financiară? Sunt Susan Benson. Sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar.

    Aveți nevoie de un împrumut de afaceri, împrumut personal, credit ipotecar sau un împrumut pentru a vă finaliza proiectul? dacă răspunsul dvs. este da, vă voi recomanda să contactați firma mea. Oferim tot felul de servicii de împrumut, inclusiv împrumuturi pe termen lung și pe termen scurt. Pentru mai multe informații, scrieți-ne prin e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) sau trimiteți-mi un mesaj direct pe WhatsApp prin: +447903159998 și primiți un răspuns într-o clipă.

    Suntem o companie cuprinzătoare de servicii financiare și ne angajăm să vă ajutăm să vă îndepliniți toate aspirațiile. Suntem specializați în furnizarea de soluții financiare structurate persoanelor fizice și companiilor în cel mai eficient și mai rapid mod.

    Iată câteva motive pentru care ar trebui să ne contactați pentru un împrumut;
    * Comoditate - Puteți solicita un împrumut oricând, oriunde.
    * Suma flexibilă - decideți cât doriți să împrumutați.
    * Finanțare directă rapidă - primiți împrumutul în termen de 24 de ore de la aprobare.
    * Rata dobânzii flexibilă de 3%.
    * Tarife mari de aprobare
    * Rambursare flexibilă - Aveți șansa de a alege data rambursării, fie săptămânal, lunar, fie anual, pe o durată de 1-30 de ani.
    * Aplicație online simplă.
    * Îndrumare și expertiză personalizate.
    * Fără taxe ascunse

    Nu pierdeți o oportunitate din cauza lipsei de fonduri. Contactați compania mea acum, vă putem ajuta cu un împrumut, deoarece am ajutat numeroase persoane și organizații care s-au confruntat cu dificultăți financiare în întreaga lume.

    Pentru mai multe informații despre oferta noastră de împrumut, vă rugăm să ne trimiteți cererea dvs. de împrumut prin:
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să își aducă clienții și sunt 100% protejați. În deplină încredere, vom lucra împreună pentru beneficiile tuturor părților implicate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt Lona din București, iubitul meu m-a părăsit dintr-un motiv pe care nu mi l-a făcut niciodată cunoscut, m-a blocat pe fiecare rețea de socializare pe care aș putea să o iau în legătură cu el. ceea ce mi-a adus tristețe, am încercat să-l aduc înapoi, dar am fost înșelat de două ori, până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care mi-a spus cum a fost ajutată de un mare jucător de vrăji numit, Dr. White, apoi i-am scris pe WhatsApp, mi-a promis că mă va ajuta și totul va fi bine în 3 zile după ce a lansat o vrajă de dragoste și am făcut tot ce mi-a spus, pentru a scurta povestea, spre cea mai mare surpriză a mea, fostul meu iubit a revenit pentru mine după 3 zile și plângând rugându-mă să-l iert că nu știe niciodată ce i-a venit, mi-a promis că nu mă va părăsi din niciun motiv, iar acum suntem perfect împreună cu bucurie și fericire, toate datorită doctorului White, contactați-l pentru orice fel de vraja, crede-ma ca te va ajuta sa rezolvi orice problema prin care treci in acest moment,
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp + 17168691327

    RăspundețiȘtergere